Beoordelingen van Oase Gorredijk

Recente recensies van Oase Gorredijk

5 sterren na 62 reviews

, 10-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Slechte bezorging, de pizza was achter gelaten op de bank buiten terwijl mijn zoon gewoon in huis op de bank lag!!!

Reactie van Oase:Goedendag, Ik heb bij mijn collega geïnformeerd over uw bestelling. De bezorger heeft op de gewenste bezorgtijd bij u aangebeld, aangeklopt en op de claxon gedrukt. Helaas was dit tevergeefs, omdat er iemand op de bank lag te slapen. De bezorger had meerdere bestellingen bij zich en zag geen andere oplossing dan uw bestelling achterlaten. Ik snap dat u niet tevreden bent wanneer uw eten buiten achtergelaten wordt, maar de bezorger heeft al het mogelijke gedaan om de bestelling persoonlijk af te leveren. Met vriendelijke groet, Diana.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 02-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De kwaliteit is goed, alleen vind ik de sla bovenop de gesmolten kaas van de shoarma geen topper, voor mij was dat geen geweldige toevoeging. Dat is mijn enige minpuntje.

Reactie van Oase:Goedemorgen, bedankt voor uw beoordeling. Normaal wordt de sla naast het vlees geserveerd. Bij broodjes met kaas is dit helaas niet mogelijk omdat het anders onder de grill verbrandt. Maar ik ga in ieder geval uw feedback doorgeven aan de keuken. Ik adviseer u voortaan in het opmerkingenveld aan te geven dat u de salade liever apart heeft, dan komt het zeker goed. Hopelijk tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Diana.

, 30-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Niks toe te voegen, favoriet!

Reactie van Oase:Bedankt, Willem! :-)

, 21-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke vegetarische pizza's 👍

Reactie van Oase:Dank voor uw beoordeling. Fijn dat de pizza's lekker waren. Graag tot ziens!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 08-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke pizza

Reactie van Oase:Dat is goed om te horen. Graag tot de volgende keer!

, 28-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top!

, 26-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snel bezorgd, en opnieuw lekker gegeten.

Reactie van Oase:Goed om te horen, Willem!

, 23-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Sorry deze keer slecht Een uur later dan voorgestelde tijd Na veel excuses van bezorgster Miste de sauzen Sla was bruin Pizza niet echt warm meer Jammer

Reactie van Oase:Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Ik snap dat u niet tevreden bent over de laatste bestelling. Onze excuses daarvoor. Ik zal uw klacht bespreken met het team en wij zullen het goed met u maken bij de volgende bestelling!

, 07-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We moesten meer dan 1,5 uur wachten. Veel later dan aangegeven was. Het was op z’n plaats geweest bij de bestelling aan te geven dat het zo druk was.

Reactie van Oase:Beste Jan, het was inderdaad erg druk vandaag. Wij proberen bij het bevestigen van de bestelling een goede indicatie te geven van de bezorgtijd. Helaas gaat dat niet altijd goed. Onze excuses daarvoor. Gelukkig heeft u het eten goed beoordeeld. Hopelijk krijgen we voor de bezorging een herkansing.

, 30-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestelling was te laat 30 minuten en de temperatuur voldeed niet aan HACCP normen, of te wel de temperatuur was te laag. De bestelling viel deze keer tegen jammer.

Reactie van Oase:Goedenavond Frans, Wij doen altijd ons uiterste best om alle bestellingen op tijd te bezorgen. Soms zijn er meer mensen die ook een zelfde wenstijd hebben als u. Helaas is het deze keer niet gelukt om aan uw wenstijd te voldoen. Daarvoor onze excuses. Onze gerechten verlaten altijd warm ons restaurant. Omdat uw bestelling al een aantal dagen geleden is, weet ik niet wat de reden is dat het niet warm genoeg is overgekomen. Ik zal uw klacht bespreken met het team. Met vriendelijke groeten, Diana

, 15-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was weer geweldig. Dank voor het heerlijke eten??

Reactie van Oase:Bedankt voor uw beoordeling. Graag tot de volgende keer!

, 07-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Mooi optijd Heerlijk gegeten

Reactie van Oase:Fijn om te horen, Janneke.

, 12-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goede service, handige bestelsite, bezorging was snel (tijd kon zelfs nog aangepast worden)! Pizza was ook erg lekker!

Reactie van Oase:Goed om te horen dat u tevreden bent! Graag tot de volgende keer!

, 08-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk schotel shoarma en patat mag voortaan minder patat kruiden

Reactie van Oase:Fijn dat de shoarma schotel lekker was. Als u de volgende keer in het opmerkingenveld noteert dat u minder patatkruiden wilt, dan houden wij daar zeker rekening mee!

, 23-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Koud bezorgd

Reactie van Oase:Goedendag, Onze excuses voor de koude pizza. Gisteren was het erg glad op de wegen waar niet gestrooid was. Dat zorgde ervoor dat bezorgers op sommige plaatsten erg rustig moesten rijden. Wij doen onder uiterste best om de bestellingen warm te bezorgen, maar in dit geval is de veiligheid van onze bezorgers en andere weggebruikers belangrijker. Hopelijk krijgen we binnenkort een herkansing. Met vriendelijke groet, Diana.

, 23-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima pizza, pizza had wel wat warmer mogen zijn.

Reactie van Oase:Hallo Willem, Goed om te horen dat de pizza lekker was. Het was erg glad rond het tijdstip waarop u besteld heeft. Wij doen uiteraard ons uiterste best om het eten warm te bezorgen, maar veiligheid staat in dit geval wel voorop. Onze excuses voor de niet meer al te warme pizza. Hopelijk kunnen we het binnenkort met u goed maken. Met vriendelijke groeten, Diana. Oase Gorredijk.

, 29-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was heerlijk!

Reactie van Oase:Goed om te horen! Tot de volgende keer.

, 28-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 26-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Geweldig zoals altijd de beste grillroom van Friesland

Reactie van Oase:Bedankt voor het compliment! :-)

, 20-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle bezorging en heerlijk eten

Reactie van Oase:Fijn om te horen. Alvast prettige feestdagen en graag tot ziens!

, 19-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Als ik vraag om extra spaanse peper verwacht ik wel wat meer dan 6 stukjes verder was het goed

Reactie van Oase:Goedemorgen, Bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Zes stukjes is inderdaad niet veel. Onze excuses hiervoor. Ik ga het doorgeven aan mijn collega's, zodat het in de toekomst beter is! Hopelijk tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Diana

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 16-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was ivm drukte wat later maar smaak was weer super....echt een aanrader

Reactie van Oase:Gelukkig heeft het goed gesmaakt, Remy. Het was inderdaad druk. Hopelijk zijn we de volgende keer weer sneller. :-)

, 12-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd top

Reactie van Oase:Goed om te horen, Rick! Tot de volgende keer. :-)

, 08-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Oase:Bedankt voor uw beoordeling.

, 16-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelheidsrecord :) Binnen een half uur op tafel (in Jubbega!), en zoals 'gewoon' errug lekkerrrr.

Reactie van Oase:Dat is inderdaad heel snel! Tot de volgende keer.

, 13-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was niet zoals ik van jullie gewend was... volgende x beter!

Reactie van Oase:Goedendag, Jammer om te horen dat u niet geheel tevreden bent. Graag hoor ik van u wat er niet helemaal in orde was. Wilt u een e-mail sturen naar info@oasegorredijk.nl? Met vriendelijke groeten, Diana. Oase Gorredijk

, 04-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Erg handig om online te kunnen bestellen. Je wordt goed op de hoogte gehouden. Eten was heerlijk en nog prima op temperatuur. Zullen zeker vaker hier gebruik van maken.

Reactie van Oase:Bedankt voor uw beoordeling. Goed om te horen dat u tevreden bent. Graag tot de volgende keer.

, 03-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke gegeten, lams shoarma schotel en exact op tijd

Reactie van Oase:Fijn dat u tevreden bent. Graag tot de volgende keer!

, 28-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De kipfilet was heerlijk zoals je van de Oase gewend bent, maar de aardappelschijfjes waren beide porties zo ontzetten zacht dat ze allemaal in het zakje aan elkaar geplakt waren. Dat was gewoon vies en niet zoals wij gewend waren van hun. De schijfjes hebben we dan ook gewoon weggegooid.

Reactie van Oase:Goedenavond, Bedankt voor uw bericht. Sorry dat het deze keer niet naar volle tevredenheid was. Ik raad u aan wanneer u niet tevreden bent om telefonisch contact op te nemen, dan lossen wij het direct op. Wilt u ons een e-mail sturen, dan zorg ik dat we het alsnog goed met u maken. Nogmaals onze excuses. Met vriendelijke groet, Diana.

, 26-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 23-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Oase:Bedankt voor uw review. Graag tot de volgende keer.

, 20-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten. Mijn shoarmaschotel was warm en voor de aangemelde bezorgtijd al in huis????

Reactie van Oase:Dat is fijn om te horen. Graag tot de volgende keer.

, 14-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Oase:Bedankt voor uw beoordeling!

, 08-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Service zoals het hoort...

Reactie van Oase:Bedankt voor je compliment. Daar doen we het voor. :-) Tot de volgende keer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 12-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wiskeysaus miste en een half uur later dan aangegeven via de mail. Verder wel goed. Maar ben beter gewend!

Reactie van Oase:Goedemorgen, Bedankt voor uw bericht. Ik zie inderdaad dat er extra saus bij besteld was. Ik zal noteren dat u deze tegoed heeft op uw volgende bestelling. Mocht u liever het bedrag terug willen ontvangen, dan vraag ik u een mailtje te sturen middels het contactformulier op onze website. Gisteren was het iets drukker dan voorzien, waardoor een deel van de bestellingen niet binnen de aangeven tijd bezorgd kon worden. Onze excuses daarvoor. Hopelijk is het de volgende keer weer zoals u van ons gewend bent. Met vriendelijke groet, Diana.

, 12-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 07-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorging was 15 minuten eerder dan gepland en het eten is altijd hartstikke goed

Reactie van Oase:Bedankt voor de beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. Tot de volgende keer!

, 02-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle levering van de bestelling! Was lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 27-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 20-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top service!! Snel klaar en erg lekker !!!

Reactie van Oase:Goed om te horen!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 19-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Geen knoflooksaus meegeleverd

Reactie van Oase:Hallo Marjo, Vervelend dat de bestelling niet compleet was. Onze excuses hiervoor. U kunt voortaan in zo'n geval het beste even bellen, zodat wij het alsnog kunnen naleveren. Maar hopelijk zit het er de volgende keer gewoon weer bij zoals dat hoort.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 18-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bij de bezorging was niet genoeg wissel geld meegenomen door de bezorger. Dit werdt in mijn nadeel berekend. Jammer en eigenlijk vindt ik dat niet kunnen. Want ik had bij de bestelling aangegeven waar ik mee zou gaan betalen. Dit was niet de eerste keer dat dit is gebeurt.

Reactie van Oase:Goedemiddag, Bedankt voor het achterlaten van een beoordeling. Ik ben het helemaal met u eens. Wanneer de bezorger niet genoeg wisselgeld heeft, dan moet het naar beneden afgerond worden i.p.v. naar boven. Ik ga dit met het bezorgteam bespreken, zodat het in de toekomst niet weer voor zal vallen. Ik wil u graag compenseren. Zou u een e-mail kunnen sturen naar info@oasegorredijk.nl? Dan zorg ik dat het goed opgelost wordt. Met vriendelijke groet, Diana

, 15-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling was super!! Super lekker! Hoop dat het de volgende keer weer zo is!

Reactie van Oase:Bedankt voor het achterlaten van een beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens was!

, 13-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle bezorging. Lekker warme en smakelijke pizza

Reactie van Oase:Fijn dat alles naar wens was. Graag tot de volgende keer!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 23-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helemaal super. Eten 100% en de bezorging ook mooi op tijd. ??

Reactie van Oase:Bedankt voor het achterlaten van een reactie! Fijn dat alles naar tevredenheid was!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 01-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 27-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten ! Zoals gewoonlijk bij Oase :)

, 24-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Pizza was koud bij aankomst. Is geen pluspunt dus. Als je klanten wil behouden zul je daar dus beter op moeten letten. Koud eten zit niemand op te wachten!!!

Reactie van Oase:Goedemorgen, Een koude pizza is zeker niet de bedoeling! Onze excuses daarvoor. Uw klacht zal in het team besproken worden om herhaling te voorkomen. Wij willen het graag met u goedmaken. Zou u ons een e-mail kunnen sturen middels het contactformulier op onze website? Dan zorgen wij voor een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Diana Oase Gorredijk

, 20-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top. Eten, temperatuur, snelheid van bezorging. Top!

, 17-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 15-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk en snel bezorgd.

Reactie van Oase::-)

, 17-05-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snel bezorgd en lekker eten. Zoals bijna altijd: zeer tevreden.

Reactie van Oase:Fijn om te horen!

, 13-05-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 11-05-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kwaliteit sterretje minder dan normaal, omdat er zichtbaar minder beleg op zat. Maar voor de rest niets op aan te merken. Snelle bezorging ondanks 'feestdag'.

Reactie van Oase:Bedankt voor het achterlaten van een beoordeling. Ik geef uw feedback door aan mijn collega's van de keuken. Hopelijk is de kwaliteit bij de volgende bestelling weer 5 sterren waard!

, 03-05-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 25-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Een snelle service en heerlijk eten. Ik blijf bestellen!

Reactie van Oase:Goed om te horen, Maaike!

, 16-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 03-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

snel gebracht en erg lekker zoals altijd echt een aanrader.

Reactie van Oase:Fijn om te horen,Remy!

, 01-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ondanks 3kwartier van te voren besteld, toch 15 min te laat bezorgd (zonder excuses). Kwaliteit van pizzas mager: alle variaties smaakten identiek / mager belegd ook

Reactie van Oase:Goedemorgen Karin, Jammer te horen dat u ontevreden bent over de bestelling. Het was gisteren ontzettend druk in verband met Pasen. De bezorger heeft met deze drukte weinig inzicht of de bestelling op tijd of te laat is. Vandaar dat deze geen excuses heeft aangeboden. Bij deze onze welgemeende excuses. Ik heb uw bestelling nagekeken en zag dat u een extra ingrediënt had toegevoegd op één van de pizza's. Daardoor zijn er twee bijna gelijke pizza's besteld. Wanneer zes van de zeven ingrediënten hetzelfde zijn op een pizza, kan het kloppen dat de smaken dicht bij elkaar komen. Over de hoeveelheid ingrediënten op de pizza's krijg ik zelden klachten. Onze pizza's zijn normaal rijkelijk belegd. Wij vinden het jammer dat het allemaal niet aan uw verwachtingen voldeed. Als u wenst kunt u ons een e-mail sturen middels het contactformulier op onze website. Dan pakken wij uw klacht daar verder op. Nogmaals onze excuses! Met vriendelijke groet, D.S.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 25-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 24-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker eten en stipt op tijd bezorgd

, 23-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Perfect!