Beoordelingen van Oase Gorredijk

Recente recensies

5.0
Ton Mors
18 juli 2021
Xxx
14 juli 2021

Het eten was voortreffelijk en de service super. Een absolute aanrader.

Bergsma
12 juli 2021

Eten was wat lauw

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kebabliefhebbert
12 juli 2021

Heerlijk broodje kebab met kaas!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Chantal
11 juli 2021

Erg lekker gegeten! Was ook optijd bezorgd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anneke van Dijk
2 juli 2021

Snel geleverd, zowel pizza als shaorma schotel heerlijk, alles naar wens

Fam de Vries
27 juni 2021

Top allemaal!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jelle
27 juni 2021

Prima, lekker en snel bezorgd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rob
27 juni 2021

Veel vroeger dan verwacht. Eten was nog heet en goed.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jan
26 juni 2021

Het was echt lekker, duurde 1,5 uur bezorging en eten was niet echt warm..

Madelon
26 juni 2021

Een halfuur na het aangegeven tijdstip nog geen pizza's ontvangen of een informerend telefoontje. Zelf maar gebeld: de keuken was bezig met de pizza's. Uiteindelijk een uur na het aangegeven tijdstip de pizza's ontvangen. Het zou irritatie voorkomen wanneer er even wordt geïnformeerd bij vertraging (dit kan gebeuren natuurlijk). Pizza's waren rijkelijk belegd, wel wat vettig.

Johannes
19 juni 2021

Sneller dan in eerste instantie was bekend gemaakt en top kwaliteit

Wiebe eise de boer
17 juni 2021

Bijna 2 uur wachten.zeer slecht

T Oosterbos
13 juni 2021

als levertijd niet gehaald kan worden graag direkt bij bestelling vermelden voorkomt iritatie

Camelia
12 juni 2021

Lekker en op tijd!

Wiebe de boer
10 juni 2021

Patat zo hard als beton

Wieke
9 juni 2021

Kapsalon shoarma besteld. Het eten kwam vlot. Jammer genoeg was het lauw, bijna koud. De patat was oude patat. Veel te hard en erg bruin. Je breekt je gebit. Niet lekker helaas

Anneke van Dijk
4 juni 2021

Het was weer top :-)

Jelmer Sijbrandij
2 juni 2021

Ik had om 6 uur besteld en het was een kwartier te vroeg en de pizza was heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Romer
28 mei 2021

Prima

Willem
27 mei 2021

Als altijd; snel, heet en lekker :)

Claudia
22 mei 2021

Als ik er nog specifiek bij zet: Alsjeblieft geen champignons, bedoel ik ook daadwerkelijk geen champignons! Maar de hond vond m heerlijk.

Reactie van Oase

Hallo Claudia, sorry dat er onverhoopt iets misgegaan is. U kunt altijd bellen wanneer er iets niet klopt aan de bestelling. Dan ruilen we de bestelling altijd om. Hopelijk krijgen we binnenkort een herkansing!

Ton Mors
21 mei 2021

Ook deze ronde was weer super ... hoe kan het ook anders 😋😋😋

Bron
21 mei 2021

We hadden besteld voor half 6 maar kwam een kwartier later, 2 schotels besteld maar er was maar 1 klein zakje aardappelen voor 1 persoon bij. Verder was het wel erg lekker.

Bergsma
20 mei 2021

We hadden mixed grill voor 2 personen besteld. Deze is zeer slecht bevallen de spare ribs waren kei hard en droog. De shaslik en kebab waren zo droog dat je het met drinken moest weg slikken. De shoarma en kipfilet hebben we weg gegooid. En de gebakken aardappelen waren zo vreselijk vet het vet drupte eruit ze zagen er heel vies uit. Echt jammer voor zoveel geld heel slecht eten.

Reactie van Oase

Goedenavond, ik schrik van uw klachten. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Ik neem contact met u op via de e-mail. Met vriendelijke groet, Diana

Wiebe eise de boer
19 mei 2021

1 uur te laat betreft bericht van bezorging

Reactie van Oase

Oei, niet helemaal goed ingeschat dus. Hopelijk is het er de volgende keer weer sneller, Wiebe! 🙂

Karin
17 mei 2021

De pasta was een lauwe prut en de salade ook. Jammer maar het was beneden peil.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Oase

Goedendag, ik zie dat u drie verschillende soorten pasta heeft besteld. Één daarvan is een ovenpasta, twee pasta’s uit de pan. Ik zou graag willen weten over welke pasta’s u niet tevreden bent. U kunt hierover een e-mail sturen naar info@oasegorredijk.nl.

O.veenstra
16 mei 2021

Het was weer heerlijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anneke van Dijk
14 mei 2021

Het was weer heerlijk. Jullie zijn en blijven de beste in Gorredijk 🤗

Reactie van Oase

Bedankt voor het mooie compliment, Anneke! 😊

Marco
12 mei 2021

Kwaliteit eerste klas Bezorging mooi op tijd. Online "bestelling is onderweg" geeft goed gevoel.

Reactie van Oase

Bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn om te horen dat u tevreden bent! 🙂

Bongers
10 mei 2021

Vlotte bezoring en Lekker

Reactie van Oase

👍😃

Steenstra
9 mei 2021

De pizza was heerlijk! Vlotte bezorging! Dik tevreden!

Reactie van Oase

Fijn om te horen! Graag tot de volgende keer.

Hennie
9 mei 2021

Om 19:30 zou de pizza komen. Dit bericht bleef ongewijzigd. Dus om 19:50 maar gebeld. Dan gaan ze hun best doen en komen ze na een kwarier een heerlijke pizza afleveren. Ik begrijp dat het druk is maar hoe fijn zou het zijn dat je een berichtje ontvangt dat je pizza later is en hoe laat hij dan komt. Planning is niet hun sterkste kant maar pizza's bakken wel.

Reactie van Oase

Excuses dat uw bestelling later kwam dan ingepland. Wanneer het erg druk is, ontbreekt het ons vaak aan de tijd om de klanten een telefoontje te doen dat de bestelling later komt. De tijd achteraf wijzigen in het bestelsysteem is helaas niet mogelijk. Wij nemen uw feedback mee! Fijn om te horen dat het eten lekker was! Graag tot de volgende keer.

M..
6 mei 2021

Eten was niet warm

Reactie van Oase

Oei, geen idee waarom uw bestelling niet warm is afgeleverd. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Onze excuses hiervoor. Bij klachten kunt u uiteraard direct telefonisch contact opnemen. Wij lossen het graag voor u op. Hopelijk krijgen we binnenkort een herkansing!

Ton
1 mei 2021

Ja , deze keer was het weer helemaal super zoals we gewend zijn ... tot de volgende bestelling

Johan
29 april 2021

Goed en heet

Wiebe eise de boer
28 april 2021

In 1 woord perfect op tijd en met een big Smilde gebracht

Reactie van Oase

Goed om te horen, Wiebe! Tot de volgende keer.🙂

Camelia
27 april 2021
Reactie van Oase

Dank voor uw beoordeling!

Anneke Terpstra
27 april 2021

Snelle levering, goeie kwaliteit

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Oase

👍🙂

Anneke van Dijk
26 april 2021

Sneller bezorgd dan aangeven tijd, goed warm, alles smaakte super. Kortom top weer.

Reactie van Oase

Bedankt, Anneke! Fijn dat u weer tevreden was. Tot de volgende keer.

Ton
26 april 2021

Ik keek zo uit naar mn Calzone speciaal. Helaas op het verkeerde tijdstip besteld denk ik , op een druk moment . Het deeg was nog rauw en de vulling niet gaar ... het is ze vergeven , normaal gesproken is het altijd super !! Volgende keer gaat vast mijn duim weer omhoog ... tot de volgende bestelling !!

Reactie van Oase

Hallo Ton, bedankt voor het achterlaten van een beoordeling. Ik heb uw opmerking over de calzone speciaal doorgegeven aan de pizzabakker. Ik hoop dat het de volgende keer weer helemaal voor elkaar is. Mijn excuses in ieder geval dat het niet naar volle tevredenheid was deze keer. U kunt bij klachten altijd bellen, wij lossen het graag op! Graag tot de volgende keer!

L Droogh
17 april 2021

Was wel lekker ook de groentes in een apart bakje 👍

Annie Jonker
12 april 2021

was mijn eerste keer maar voor herhaling was super goed en lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Camelia
11 april 2021

Het eten kwam bijna een uur later dan besteld. Verder was de pizza erg lekker!

Wendy
9 april 2021

Heerlijke volle pizza.

Bergsna
5 april 2021

Goede service

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ton
5 april 2021

Zoals altijd , een overheerlijke calzone speciaal !! Gebracht door een leuke bezorgster 😉

Frieda
5 april 2021

Ik had 2 pizzas hawaii besteld, en 1 salami. Dit stond ook op de bon die we hebben gekregen. We openden de dozen en toen zaten er 2 pizza salami in, en 1 hawaii. We baalden hier enorm van want 2 van de 3 zijn allergisch voor salami.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Oase

Hallo Frieda, ontzettend vervelend wanneer er een fout gemaakt is in uw bestelling. Onze excuses hiervoor. Ik raad u aan om voortaan direct te bellen, zodat wij onze fout kunnen herstellen. U heeft niet aangegeven dat wij hierover contact met u mogen opnemen. Wanneer u wenst, kunt u een e-mail sturen zodat wij het alsnog met u kunnen goed maken. Met vriendelijke groet, Diana

Huitema
3 april 2021

Weer heerlijk gegeten, en binnen een uur was het er👍🏻

Leo
28 maart 2021

Kwam 45 minuten na verwachte bezorging tijd

O.veenstra
21 maart 2021

Was weer heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Claudia
19 maart 2021

Super lekker en snel weer. Maar mocht wel wat meer kaas op, voor een pizza met extra kaas. Verder niets te klagen, perfect.

Anneke van Dijk
19 maart 2021

PIzza en shaorma schotel, beide heerlijk, snel geleverd, wederom alles naar wens.

Johan
18 maart 2021

Helaas duurde het langer als aangegeven en het eten was koud bij aankomst.

Teddy Looijenga
14 maart 2021

7 pizza’s besteld waarvan 1 zonder ui (mozzarella speciaal), maar hier is wel ui op gedaan. Persoon lust geen ui dus teleurgesteld. Op andere pizza ongebakken rauwe paprika erop. Dit waren we niet gewend was jammer.

Reactie van Oase

Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van een bericht. Ik heb uw bestelling nagekeken en kan geen opmerking vinden dat de uien van de mozzarella speciaal weggelaten moesten worden. Vandaar dat deze gewoon toegevoegd waren. Waarschijnlijk is er in het bestelproces iets niet helemaal goed gegaan bij het invullen van een opmerking. De ingrediënten worden voordat deze in de oven gaan op de pizza gedaan. Ik heb dan ook geen idee hoe de paprika rauw op de pizza is gekomen. Ik zal dit vanmiddag navragen bij mijn collega’s. In ieder geval onze excuses daarvoor. Ik raad u aan , wanneer u niet tevreden bent over een bestelling, telefonisch contact op te nemen, zodat wij dan uw pizza kunnen omruilen. Hopelijk is het de volgende keer weer helemaal voor elkaar!

Willem
11 maart 2021

Alweer een heerlijke pizza en spaghetti, binnen drie kwartier bezorgd rond etenstijd. Wat wil een mens nog meer. De beste Pizzeria+ van het Noorden :)

Reactie van Oase

Bedankt voor uw beoordeling 😀!

Holtrop
8 maart 2021

Eten was genoeg en lekker. Minpuntjes rauwkost zag er verlept uit. De bestelling kwam te vroeg aan. We hadden 18:00 afgesproken maar was er na 10 over half 6 al. We waren er toen nog niet klaar voor.

Reactie van Oase

Goedemorgen, bedankt voor uw beoordeling. Ik zal mijn collega’s vragen hoe het kan dat de sla er wat verlept uitzag. Deze wordt namelijk iedere dag vers gesneden. Wanneer uw wenstijd 18.00 uur is, proberen wij ons daar zoveel mogelijk aan te houden. Soms wordt het helaas iets eerder of later. Ik raad u aan, wanneer u de bestelling beslist niet eerder wenst te ontvangen, dit in het opmerkingenveld te zetten. Dan moet het goed komen de volgende keer! Onze excuses dat het deze keer niet helemaal naar wens was. Hopelijk is het de volgende keer weer helemaal voor elkaar!

Rieneke
5 maart 2021

We hebben weer heerlijk gegeten👌🏻

Reactie van Oase

Fijn om te horen! 🙂

Auke de Haan
5 maart 2021

De patat was een beetje te hard gebakken

Jm
3 maart 2021
Peter
28 februari 2021

Het was weer heel erg lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Paula
28 februari 2021

Heerlijk gegeten van een goed belegde pizza!

Boersma
27 februari 2021
O.veenstra
27 februari 2021

Super lekker

Atsje
25 februari 2021

Heerlijk

H. WILBRINK
25 februari 2021

Prima service en heerlijke pizza's keurig op bestelde tijd bezorgd.

Slot
22 februari 2021

redelijk snel geleverd, goed van smaak. Grote pizza met goede vulling.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ton
21 februari 2021

Twas weer lekker en mooi optijd ... leuke bezorgster ;-)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anneke van Dijk
19 februari 2021

Snelle bezorging, pizza en shaornaschotel, heerlijk, top zoals altijd.

Reactie van Oase

Fijn om te horen, Anneke! 🙂

Bruinsma
17 februari 2021

De pizza's waren heel vet en de bezorging was een half uur te laat.

Reactie van Oase

Goedendag, het spijt me te lezen dat u niet tevreden bent. Ik zie dat u pizza’s heeft besteld met extra kaas en extra salami. Van nature zijn dit al ingrediënten die vrij veel vet bevatten. Wanneer u van beide ingrediënten extra bestelt, kan ik mij voorstellen dat de pizza’s vetter zijn. Normaal gesproken krijgen we weinig klachten over vette pizza’s, dus ik vermoed dat het aan de combinaties heeft gelegen. Sorry dat u wat langer heeft gewacht dan gebruikelijk. Op dit moment doen wij alleen aan bezorgen. Wij doen ons uiterste best om alle bestellingen binnen een respectabele tijd te bezorgen . Helaas is dat niet gelukt, waarvoor onze excuses. Wij hopen op een herkansing binnenkort. Met vriendelijke groet.

Wiebe de boet
17 februari 2021

Super snel en lekker warm

Reactie van Oase

😃👍

Wester
6 februari 2021

De patat was koud, de pitabroodjes waren koud en slof en er is verkeerde saus geleverd. Pizza was wel goed . Op de bezorging moesten we bijna 2 uren wachten.

Priscilla
4 februari 2021

Heerlijk! Rijk belegd. Alles goed.

Wiebe de boer
3 februari 2021

Snel maar mag nog iets warmer.misschien verwarmde bak?voor de rest toppie

Ida Bloemhoff
31 januari 2021

Het spijt me te moeten zeggen dat ik deze keer zwaar teleurgesteld ben. Het eten was bijna een half uur te laat, maar wat ik erger vond, was dat de gebakken aardappelen slap en lauw waren en ook de spareribs waren behoorlijk afgekoeld. M.i. Is de bestelling veel te lang onderweg geweest. Het excuus was dat het heel erg druk was, vandaar dat ze te laat waren, maar ondanks dat hoort de bestelling niet zo erg afgekoeld te zijn. Was er niet blij mee en heb dus ook niet echt lekker gegeten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jose
30 januari 2021

Het eten was zoals gewoonlijk heel erg lekker. Alleen krijgen we altijd een mail zodra de bezorger onderweg is dit mailtje komt altijd paar uur later pas binnen. Graag hier even meer opletten dan is alles prima!

Reactie van Oase

Gelukkig was het eten lekker! Wij proberen de status van de bestellingen meestal goed bij te houden. Wanneer het echter druk is, is het soms lastig om overzicht te houden op alle bestellingen die op dat moment de deur uitgaan. Vandaar dat deze bestellingen aan het eind van de avond pas worden aangeklikt als ‘onderweg’.

Lian
29 januari 2021

Alles was top!

Reactie van Oase

Fijn om te horen, Lian! 🙂

Gesina
27 januari 2021

Snelle levering en lekker eten

S s
21 januari 2021

Heerlijk gegeten. Pizza's en ossenhaas en portie patat voor de kleine grote man. Ze hebben heerlijk gesmuld. Dacht alleen dat ik aangegeven had ook portie knoflook erbij te hebben besteld. Bij keuze voor sauzen krijg je 4 opties en laatste optie erbij voor geen extra saus. 1 x aangegeven dat ik dat wél wilde maar dus niet gekregen. Wellicht dat de keuze aangepast kan worden door 1 x aan te geven ipv 4 x een keuze voor saus? Verder prima!

Linda
20 januari 2021
Jesse de jong
18 januari 2021

Super snel en overheerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

IDA BLOEMHOFF
18 januari 2021

Levering stipt op tijd, heel vriendelijke, correcte bezorger en ik heb genoten van mijn shaslick schotel met gebakken aardappelschijfjes, heerlijk!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Voskuilen
17 januari 2021
Anneke van Dijk
15 januari 2021

Alles weer top.

Bergsma
12 januari 2021
Wiebe de boer
10 januari 2021

Bij aankomst gelijk in de magnetron zo lauw helaas

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Geert Jaap Jansma
9 januari 2021

Tevreden klant maar deze keer was de bestelling iets aan de koude kant en 35 te later dan de aangegeven tijd.

Van der Heide
7 januari 2021

Heerlijke pizza’s die binnen 20 minuten na bestelling al bezorgd werden.

Thijs Jonker
4 januari 2021

Bestelling kwam meer dan half uur te laat.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anja
2 januari 2020

We hadden vorige week pizza besteld en die was heerlijk en heet. Gisteren waren de pizza droog en koud. Vond t niet lekker.

Anneke van Dijk
1 januari 2020

Het was weer prima in orde,

Stephan Dijkstra
31 december 2020
Dirk
27 december 2020
Wiebe
25 december 2020

Geen korting op kspsalon

Reactie van Oase

Hallo Wiebe, de korting op donderdag is geldig op de schotels onder het bestelmenu ‘schotels’. De kapsalons vallen hier helaas niet onder. Hopelijk heeft u wel lekker gegeten.

Camelia
24 december 2020
Bosma
23 december 2020

Op tijd besteld, bijna 2,5 uur later geleverd. 2x gebeld. Helaas werkt de telefoon de andere kant niet op, want ze konden ons blijkbaar niet op de hoogte brengen dat de bestelling flink later zou komen.

Reactie van Oase

Goedemiddag, het klopt dat het gisteren ontzettend druk was. In deze gekke tijden wordt er vrijwel alleen bezorgd. Ik snap de teleurstelling als u ‘s middags de bestelling doorgeeft en wij de wenstijd niet kunnen halen. Wij doen echter ons uiterste best om het eten vers te bereiden en binnen respectabele tijd te bezorgen. Onze excuses dat dat niet gelukt is. Hopelijk krijgen we binnenkort een herkansing. Met vriendelijke groet, Diana

Anoniem
21 december 2020

Zoals altijd een paar heerlijke pizza's genoten. Je haalt Italië in huis door uw pizza bij Oase te bestellen. Helemaal top, ga zo door........

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Oase

Dank u wel voor deze mooie beoordeling! Graag tot de volgende keer! 😃

Els
18 december 2020

Een heerlijke schotel. Mooi opgemaakt. Meer dan voldoende voor twee personen

Reactie van Oase

Fijn om te horen ,Els! Graag tot de volgende keer.

Robert Eppinga
18 december 2020
Bergsma
13 december 2020

Eten was niet erg warm meer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Margriet Blaauw
13 december 2020

De bodem van de pizza was klef Niet heel warm meer

Jacqueline
12 december 2020

50 minuten te laat terwijl wij al 1,5 uur voor de gewenste bezorgtijd besteld hadden. Dan laten weten dat je onderweg bent, na half uur nog geen pizza, we bellen om te checken... blijkt de pizza nog in de oven te zitten 🤔. En bovendien een lauwe pizza toen hij er eindelijk was.

Anneke van Dijk
11 december 2020

Snel bezorgd, beide schotels heerlijk, wederom top.

Geke
10 december 2020
Jonker
4 december 2020

Jammer dat het 30 min te laat was,maar verder was het eten heerlijk en warm.

Ruud
3 december 2020

Top eten. Top timing bezorgd. 👍

Wiemer Vos
29 november 2020
Janneke
22 november 2020

Kwatiteit is goed. De bezorger doet zijn werk ook prima. Allen de tijd tussen bestellen en bezorgen is om jullie kapot voor te schamen. 2 uur en 15 minuten. Dit was al de 2e x dat dit ons gebeurt. Vorige week heb ik na 2 uur geannuleerd. Volgens mij nemen julie gewoon te veel bestellingen aan. Denk dat het verstandig is als hetzo druk is gewoon even geen bestellingen aan te nemen. Gr janneke

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anoniem
22 november 2020
Wiebe de boer
15 november 2020

Geen melding over bezorging maar voedsel perfect

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anneke Van Dijk
14 november 2020

Pizzas zeer goed belegd, goed heet, snelle bezorging, Top.

Paula
13 november 2020

Perfect op tijd en en goede portie kapsalon. Heerlijk gegeten!

Marjo
13 november 2020

Zou zo graag willen dat het eten vervoerd word in een warmhoudbox. Is het net wat warmer en daardoor lekkerder.

Biony
13 november 2020

Goed eten en op tijd.

Wiebe de boer
12 november 2020

Om 20.08 bericht maar om 20.32 pas bezorgt ipv 20.15

O.veenstra
8 november 2020
vladski
8 november 2020

heerlijk

Lytse Donnie
6 november 2020

Lekker hapke. Best genoch. Sadwaande. 👌

Marjo Looij
6 november 2020

Heerlijk gegeten alleen jammer dat het nooit echt goed warm is. Zou fijn zijn als het in een warmhoud box werd vervoert.

ida bloemhoff
26 oktober 2020

achteraf spijt dat ik dit besteld had. Dit product is niet geschikt voor bezorging. De frites was week en slap. Ook vond ik de kip te grof gesneden en flauw van smaak. Heel jammer maar de volgende keer zoek ik wel iets anders uit.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jelske
26 oktober 2020

Heerlijke shoarmaschotel mer lamsvlees besteld en gegeten. Was heel ruim portie.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Margreet de vries
25 oktober 2020

Pizza's waren weer heerlijk en heel snel bezorgd

Theo
25 oktober 2020

Precies op de afgesproken tijd bezorgt en heerlijk gegeten

Anja
24 oktober 2020

Heerlijk gegeten, vlotte bezorging en eten op een goede temperatuur!

Anneke Van Dijk
23 oktober 2020

Super snel bezorgd, schotels smaakten heerlijk, zoals altijd top,

Wiebe de boer
19 oktober 2020

Steeds binnen de afgesproken tijd.klasse

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

TM
19 oktober 2020
Claudia
19 oktober 2020

Snel en enorm lekker. Dit wordt een wekelijkse traditie.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bergsma
19 oktober 2020

Het eten was niet warm meer de kap salon kip

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Klijnstra
18 oktober 2020

Precies op afgesproken tijd en Corona-proof. Lekker gegeten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wiebe de boer
17 oktober 2020

Keurig op tijd en werd zelfs gebeld dat de tijd niet klopte.klasse

Frida van der Meer
15 oktober 2020
Claudia Groenhagen
12 oktober 2020

Beter dan ooit tevoren die kapsalon. Top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Theo
12 oktober 2020

Heerlijk gegeten en precies op de beloofde tijd bezorgt!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anita
10 oktober 2020

Duurde lang voordat het bezorgd werd. Maar de Pizza’s waren prima!

Anna
9 oktober 2020

De kaas op de pizza was een beetje knapperig dit keer en dat was wel lekker. Het was een pizza cipolle (ui en champignons) alleen zat er dit keer vooral heel veel ui op en weinig champignons. Toch smaakte het prima.

vl
27 september 2020

Geweldig

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bergsma
27 september 2020

Het eten was wel lekker alleen niet zo warm meer mvg bergsma

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anneke Van Dijk
25 september 2020

Het was weer top.

Ton
19 september 2020

het was als zoals we al jaren gewend zijn in 1 woord "SUPER" !!

Roelie Loonstra
14 september 2020

de pizza,had we wat langer gebakken mogen worden randen waren niet knapperig

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Theo
31 augustus 2020

Heerlijke pizza's en prima bezorging Voor herhaling vatbaar.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

SJ
22 augustus 2020

Het was heerlijk en op tijd, maar in plaats van een Mozarella pizza kregen we een pizza met alleen tomatensaus en gewone kaas helaas.

Anneke Van Dijk
22 augustus 2020

De pizza en shaorma schotel waren beide heerlijk. Bezorgd op de afgesproken tijd, alles prima in orde.

Marjo
19 augustus 2020
Els
18 augustus 2020

De vorige keer was de bestelling anderhalf uur te laat. Deze keer een kwartier te vroeg. Dat was in ieder geval beter. De pizza's zijn van uitzonderlijk goede kwaliteit.

Klaas
17 augustus 2020

Vlot geleverd en goede kwaliteit

Marian
10 augustus 2020

Heerlijk gegeten, bezorging was zelfs iets eerder dan afgesproken maar het mailtje dat onze bestelling onderweg was kwam een uur te laat🙈

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Oase

Goedemorgen Marian, fijn dat u tevreden bent over het eten en de bezorging. Op drukke momenten kan het inderdaad voorkomen dat wij de voortgang van de bestelling niet direct updaten. Excuses daarvoor. Graag tot de volgende keer!

Annie
7 augustus 2020

Goed warm! Lekker ! Aardige bezorgdster!

Bergsma
1 augustus 2020

Het was goed de bestelling

Marco
27 juli 2020

Hetgeen ik heb besteld was binnen 30 minuten bezorgt. Dat is snel en dat is super.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anneke Van Dijk
25 juli 2020

Snel bezorgd, eten heerlijk, zeer tevreden.

Reactie van Oase

Bedankt voor de beoordeling, Anneke. Fijn dat alles naar wens was. 🙂

Idzinga
25 juli 2020

Kwam 45 min later dan planning

Reactie van Oase

Sorry voor het lange wachten en een onjuist geschatte bezorgtijd. Het was erg druk gisteren. Gelukkig was het eten wel goed.

Bosma
12 juli 2020

als je besteld dan klik je een tijd aan dat je wil dat het die tijd wordt bezorgd. Maar dan moet het dus niet zo zijn dat de bestelling bijna een half uur eerder wordt gebracht dan was besteld!! Dan heeft die hele tijdsinstelling totaal geen nut! Kun je net zo goed geen tijd aanklikken. Dus dat vind ik een slechte zaak!

Reactie van Oase

Goedenavond, wij proberen zoveel mogelijk rekening te houden met de wenstijd van de klant. Waarschijnlijk is uw bestelling iets eerder afgeleverd om te voorkomen dat het veel later dan de wenstijd bezorgd zou worden. Het was namelijk erg druk met bezorgen gisteren. Excuses daarvoor. Ik kan uit uw beoordeling niet afleiden waarom u niet tevreden bent met de kwaliteit van het eten. U kunt mij eventueel een e-mail sturen daarover naar info@oasegorredijk.nl. Met vriendelijke groet, Diana

Willem
11 juli 2020

Voortreffelijk. Rijk belegde pizzas, goede bezorging (maar dat is eigenlijk altijd al zo).

Reactie van Oase

Fijn om te horen😃

Anoniem
10 juli 2020
Kees
10 juli 2020

Weer exact op tijd en heerlijk. Vooral Pasta Oase is echt super lekker!!

Reactie van Oase

Dank voor uw beoordeling! Graag tot de volgende keer!

Roelie Loonstra
5 juli 2020

smaak van de spareribs viel mij deze keer iets tegen vergeleken bij andere keren

Reactie van Oase

Goedemiddag. Jammer om te horen dat u niet geheel tevreden bent. Ik heb even nagevraagd of er onlangs iets is veranderd m.b.t. de spareribs. Zowel de leverancier als de bereidingswijze zijn niet veranderd. Ik heb dus geen idee waar het aan gelegen kan hebben dat de smaak minder lekker was. Hopelijk is het de volgende keer weer helemaal in orde. Met vriendelijke groeten, Diana.

Boersma
30 juni 2020
bauke
22 juni 2020

onovertroffen goed weer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Henk vegelien
15 juni 2020

Was zoals altijd prima voor elkaar

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bergsma
15 juni 2020

Sneller bezorgt dan we dachten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anneke Van Dijk
13 juni 2020

Pizza en shaormaschotel heerlijk, bezorgtijd binnen de aangegeven kortom het was weer top.

Jw
11 juni 2020

2e pizza was zeer slecht ..

Reactie van Oase

Goedemiddag, ik zie dat u twee pizza’s heeft besteld. Begrijp ik goed dat u over één pizza niet tevreden bent? Graag ontvang ik een e-mail van u met daarin een omschrijving van uw klacht. Dat kan naar info@oasegorredijk.nl. Dan pak ik het daar verder op. Met vriendelijke groet.

J.M.
9 juni 2020

Goed eten, tijdige bezorging

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Oase

😃 fijn om te horen!

Mat
8 juni 2020

Lekker eten alleen kreeg ik een broodje kebab zonder broodje. Geen ramp, wel vreemd. Qua bezorging duurde het VEEL te lang. De eerste mail gaf een verwachte bezorg tijd van 18.15 aan, de bezorgster kwam uiteindelijk rond 19.30 opdagen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Oase

Goedemiddag, de bezorgtijd was inderdaad erg lang. Onze excuses daarvoor. Een broodje kebab zonder broodje hoort niet. Wilt u het bij een volgende bestelling bij de opmerkingen zetten? Dan zorgen wij ervoor dat u gecompenseerd wordt!

J. W.
8 juni 2020

Heerlijke pizza's, prima smaak. Vriendelijke bezorgster, bezorgtijd ook prima. Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar !

Reactie van Oase

Bedankt voor uw beoordeling! Fijn dat alles naar wens was. Graag tot ziens.

O.veenstra
8 juni 2020

Was weer heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Oase

Mooi zo 😃

D.
2 juni 2020
Voskuilen
2 juni 2020

Door de drukte van de pinksterdagen,snap ik dat er wel eens wat mis kan gaan. We hebben 2 uur moeten wachten op het eten, en daarbij was het niet compleet. Het eten was verder HEERLIJK!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Oase

Hallo, bedankt voor uw beoordeling. Excuses voor het lange wachten en een incomplete bestelling. Ik neem even per e-mail contact met u op! Groetjes Diana

Brouwer
1 juni 2020

Het eten werd op tijd bezorgd. De pizza,s waren qua temperatuur oké. Maar de pasta was koud. Het eten smaakte verder wel goed. Maar een koud gerecht is jammer...

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Oase

Bedankt voor uw beoordeling. Het is inderdaad jammer dat één van de gerechten niet op temperatuur was. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Onze excuses daarvoor. U mag gerust bellen wanneer u niet tevreden bent, dan zorgen wij ervoor dat het opgelost wordt. Wij hopen op een herkansing binnenkort.

Harm
1 juni 2020
Priscilla
29 mei 2020

Het was weer heerlijk!

Stichting Timpaan Groep
28 mei 2020

Eerste keer bij Oase besteld, maar zeker voor herhaling vatbaar.

Liesbeth
28 mei 2020

Tot op de minuut nauwkeurig werd de bestelling afgegeven.

Jonker
24 mei 2020

Het eten is 9,5 van de 10 keer geweldig. Helaas zijn ze door de drukte waarschijnlijk vergeten dat ik GEEN artisjok had aangeven op mijn calzone. Deze zat er wel op helaas. Verder altijd zeer tevreden op een enkele keer na dan.

Reactie van Oase

Goedenavond, onze excuses! En het stond nog zo duidelijk in de opmerkingen zag ik. Ik zal doorgeven dat er beter op de opmerkingen gelet moet worden. Hopelijk is het de volgende keer weer helemaal in orde! Fijne avond nog.

Anneke Van Dijk
23 mei 2020

Heerlijke pizza's , voor verwachte bezorgtijd bezorgd, zoals gevraagd geen chapmpigongs op de pizza's. Kortom, het was, weer top.

Reactie van Oase

Fijn Anneke! Tot de volgende keer😃

Minkes
22 mei 2020

we hadden 2 pizza's besteld nr 82 en 104 Helaas zat er salami op ipv ham. wachttijd was er lang er jammer dat dit niet gemeld werd.

Reactie van Oase

Goedenavond, afgelopen woensdag was het inderdaad wat drukker dan normaal met het bezorgen. Ik vermoed dat u een Hawaii gekregen heeft i.p.v. een Venetië. Ik raad u aan om in het vervolg direct telefonisch contact met ons op te nemen zodat wij onze fout kunnen herstellen. Onze excuses en wij hopen op een herkansing. Fijne avond!

O.veenstra
22 mei 2020
Harm
18 mei 2020
Punter
16 mei 2020
Jm
16 mei 2020

Goed en lekker, nette bezorgtijd.

Herman Staal
16 mei 2020
Hetty
12 mei 2020

Heerlijke pizza! Bezorging is altijd vriendelijk. Maar deze keer was de bezorging wel veel later dan bestelde tijd. We hadden voor 18.15 bezorging besteld. We ontvingen de pizza na 19.00 uur. (17.30 besteld)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Oase

Hallo Hetty, onze excuses voor het lange wachten afgelopen zondag. Het was in een korte tijd erg druk, waardoor er veel bestellingen op hetzelfde tijdstip binnen kwamen. In verband met moederdag hadden veel moeders kookvrij denk ik 😉 Gelukkig was de smaak van de pizza's goed. Hopelijk is het er de volgende keer weer optijd! Graag tot ziens.

Bauke
12 mei 2020

Smaak vol en snel, vriendelijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Oase

Bedankt voor uw review. Fijn dat alles naar wens was!

Anoniem
11 mei 2020
Wilco
10 mei 2020

Lekker gegeten en snel bezorgd. Minpuntje is dat er geen ei op mijn pizza zat, terwijl dit wel besteld was.

Reactie van Oase

Goedenavond. Bedankt voor uw beoordeling. Sorry dat we één van de ingrediënten vergeten zijn. Als u de volgende keer in de opmerkingen zet dat we het vergeten waren, dan compenseren we u met een goed belegde pizza. Onze excuses.

O.veenstra
9 mei 2020

De piźza was heerlijk

Reactie van Oase

Dat is goed om te horen. Graag tot de volgende keer!

Bil
7 mei 2020

Lekker eten en razendsnel bezorgd. Perfect! Wat wil een mens nog meer?

Reactie van Oase

Fijn. Dank voor uw beoordeling!

Bert
5 mei 2020
Peter
3 mei 2020
HB
3 mei 2020
Wymer Vos
1 mei 2020
Peter
28 april 2020
Tjisse
28 april 2020
Bergsma
27 april 2020

Heel goed eten gekregen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anneke Van Dijk
25 april 2020

Zoals altijd heerlijk

Ton
24 april 2020

Ik bestelde 2 kapsalon , en mijn buurman en ik hadden daarvecht zin aan ... gewerkt en lekkere trek . Helaas waren de.porties bijna gehalveerd naarvwat we gewend waren van Oase. Nadat ik melding maakte heeft Oase dat netjes opgelost door een tegoed te geven voor een volgende keer ( ze wilde ook direct bezorgen) ... prima service !!!

Henk vegelien
22 april 2020

Was weer super voor elkaar heb heerlijk gegeten

Reactie van Oase

Mooi zo😀👍🏻

Lukkes
20 april 2020

Snelle bezorging en service in deze tijd van corona. Lekker vers zoals altijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Oase

Bedankt voor uw review. Fijn dat u tevreden bent!

Hoek
20 april 2020
Reactie van Oase

😀

Stephan
19 april 2020
Reactie van Oase

U heeft vast iets langer moeten wachten. Hopelijk is het er de volgende keer sneller! Bedankt voor uw review!

Maria
17 april 2020

Het was heerlijk! Ook nog op de afgesproken tijd bezorgd !

Reactie van Oase

Fijn om te horen, Maria! Graag tot de volgende keer. 😀

Inge
12 april 2020

Keurig voorelkaar👍🏻 Mooi op tijd, de 🍕 en 🥙 zijn ook nog lekker warm 👍🏻

Reactie van Oase

Fijn om te horen! 😁

f.veenstra
11 april 2020

Goede vriendelijke bezorger Eten geweldig . En bedankt .

Reactie van Oase

Graag gedaan. U bedankt voor uw bestelling. Graag tot zien.

Rudy
4 april 2020

Pizza was super! En erg klant vriendelijk

Atsje
3 april 2020

Heerlijk!!!!!! Opgehaald en lekker warm.

Carina
3 april 2020

Prima prijs kwaliteits verhouding. Ruime portie.

Marijke
28 maart 2020

Super ... precies op tijd en vriendelijke bezorger. En heerlijk eten,maar dat is altijd prima bij oase 🥰

Reactie van Oase

Fijn dat u weer tevreden bent. Graag tot de volgende keer.

Grietje
27 maart 2020

Top..zoals altijd..

Reactie van Oase

Fijn om te horen. Dank voor uw beoordeling!

Atsje
27 maart 2020
Reactie van Oase

Bedankt, Atsje😀

Van Harten
27 maart 2020

Ondanks dat de bezorging 1 uur later was dan aangegeven, hebben we er alle begrip voor in deze tijd. We hebben heerlijk gegeten. Aan de kwaliteit wordt niet getornd. Super.

Reactie van Oase

Bedankt voor uw beoordeling. Sorry dat u lang heeft moeten wachten gisteren. Hopelijk is het er de volgende keer weer sneller. Graag tot ziens!

J.
26 maart 2020

Pizza verbrand, 1,5 uur moeten wachten. Slecht.

Reactie van Oase

Goedemorgen. Dat het momenteel langer duurt dan u van ons gewend bent, ligt voornamelijk aan het feit dat wij op dit moment enkel bezorgen. Een verbrande pizza is natuurlijk niet de bedoeling. Ik zal kijken hoe dit heeft kunnen gebeuren en kom er uiteraard bij u op terug. Onze excuses hiervoor. Hopelijk krijgen we binnenkort een herkansing.

ida bloemhoff
23 maart 2020

het aantal sterren zegt genoeg, niets aan toe te voegen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Oase

Bedankt! Tot de volgende keer. 😀

M De jong
23 maart 2020

Gewoon goed, ga zo door.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Oase

😁👍🏻

Ria Boon
22 maart 2020

Ook in deze bijzondere tijd gewoon netjes op afgesproken tijd bezorgd😘🍀

Reactie van Oase

Bedankt voor je mooie beoordeling, Ria!💐

Sybryn
22 maart 2020
Marsha
22 maart 2020

Het eten was zeer smakelijk en echt warm. Gelukkig zijn de hygiëne afspraken goed nagekomen in deze moeilijke Corona-tijd.

Reactie van Oase

Fijn dat alles naar wens was!

Anneke Van Dijk
21 maart 2020

Bestelling snel geleverd, goed heet, het was heerlijk.

Reactie van Oase

Fijn om te horen, Anneke!

Peter Moleman
13 maart 2020

Bestelling was keurig op tijd. En de maaltijd was ook goed van kwaliteit👍🏻

Reactie van Oase

Goed om te horen. Bedankt voor uw beoordeling en tot de volgende keer!

Henkie
10 maart 2020

Heerlijke pizza mafiosa. Lekker belegd en knapperige korst en warm bezorgd. Altijd naar tevredenheid.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Oase

Dat is goed om te horen. Graag tot de volgende keer.

Harm
9 maart 2020
Reactie van Oase

Bedankt voor uw beoordeling!

S.Saathof
6 maart 2020

Snel, netjes en lekker

Reactie van Oase

Bedankt voor uw beoordeling!

Sander
3 maart 2020

Voor het eerst sinds jaren weer eens pizza's besteld. Geweldig dat het bestellen nu digitaal kan en dat je met IDEAL kan betalen. De bezorgtijd was voor een zondag best acceptabel, de smaak was subliem, de temperatuur net aan voldoende. ps. Een indicatie van de bezorgtijd voorafgaand aan het definitief maken van de bestelling zou een mooie aanvulling zijn.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Oase

Hallo Sander, Bedankt voor deze mooie beoordeling. Ik zal uw suggestie wat betreft de tijdsindicatie doorgeven aan onze webontwikkelaar. Graag tot een volgende keer!

Thijs Jonker
2 maart 2020

Iets verkeerd geleverd . Patat ipv aardappel schijfjes.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Oase

Hallo Thijs, Sorry dat er patat i.p.v. aardappelschijfjes bij uw bestelling zat. Ik hoop dat het eten verder wel lekker was. Hopelijk gaat het de volgende keer helemaal goed. Graag tot ziens.

Tjisse
1 maart 2020

Mooi optijd aleen voor de 2e keer achter elkaar geen sauce meegeleverd voor de pizza.. terwijl ik extra betaal voor extra sauce

Reactie van Oase

Goedendag, sorry dat er (wederom) geen extra saus is geleverd. U kunt in zo'n geval altijd bellen, zodat het direct opgelost wordt. Hopelijk krijgen we een herkansing.

Richard De jong
27 februari 2020
Jan Wijnstra
9 februari 2020

👍

Atsje
3 februari 2020

Heerlijk en prima!!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Oase

Bedankt, Atsje!

Miranda
30 januari 2020

Oase is altijd even lekker!

Reactie van Oase

Fijn om te horen. Tot de volgende keer!

Punter
26 januari 2020
Marije
26 januari 2020

Binnen een uur besteld en bezorgt op een zaterdag, top.

Reactie van Oase

Fijn om te horen, Marije!

H. Zijlstra
26 januari 2020

Heeeeerlijke pizza's. We hadden via internet besteld. Na anderhalf uur toch maar eens gebeld. En zo zaten we na twee uren aan onze pizza.

Reactie van Oase

Sorry voor het lange wachten gisteren. Het was een erg drukke avond. Hopelijk is het er de volgende keer sneller. Gelukkig wel vijf sterren voor het eten, daar zijn wij blij mee.

Pebe
21 januari 2020
Ton
18 januari 2020

Ht was weer lekker eten , prima. Ik had 5* kunnen geven maar geef 4* voor het streven naar blijvende kwaliteit ;-)

Harm
6 januari 2020
Pb
2 januari 2020
Marije
1 januari 2020
Amanda
29 december 2019

Het eten was heerlijk maar voor 3de keer weer te laat. Vorige keer een kortingsbon gekregen maar alsnog weer het zelfde verhaal.

Reactie van Oase

Goedenavond, gisteren was het heel erg druk, waardoor we niet alle bestellingen volgens wenstijd konden bezorgen. Onze excuses daarvoor.

Anoniem
15 december 2019
Remy
14 december 2019

Zoals altijd weer heerlijk gegeten

Reactie van Oase

Top, Remy! :)

Frans van
10 december 2019

Zoals gebruikelijk te vroeg, goed dus. Alleen deze waren er kruiden over de friet gedaan ondanks dat er gevraagd was dit niet te doen. Maar de rest was uitstekend.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Oase

Oei, wat vervelend dat er dit keer toch kruiden op de aardappeltjes zaten. Onze excuses daarvoor. U mag altijd even bellen wanneer er iets niet in orde is. Dan lossen wij het uiteraard netjes op. Ik geef het voor nu in ieder geval door aan mijn collega's en hoop dat het de volgende keer weer helemaal voor elkaar is. Met vriendelijke groet, Diana.

Lian de Vries
6 december 2019
De Vreede
25 november 2019
Punter
24 november 2019
Heide
23 november 2019

Top! Lekker en snel bezorgd! Temperatuur pizza beetje aan de lage kant.

Reactie van Oase

Bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat de pizza goed smaakte. Wij zullen ons best doen om de volgende keer het eten warmer af te leveren. Graag tot ziens!

Be
23 november 2019
Ronald
10 november 2019

Had een bambino mafiosa pizza besteld. Was top! Goed op temperatuur en lekker! Verder een vlotte bezorging, dus prima zo.

hoogenboom
7 november 2019

een dikke 10 voor al de 2 dagen echt lekker eten en snelle bezorging bedankt

Reactie van Oase

Bedankt voor het achterlaten van een beoordeling. Fijn dat alles naar wens was. Graag tot de volgende keer!

Karin Peeters
21 oktober 2019

Te zout, te klef, weer spijt van mn bestelling

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Oase

Jammer om te lezen dat u niet tevreden bent. U heeft voornamelijk kaaspizza's besteld. Met name de Quotro Formagio en de Gorgonzola i.c.m. salami zijn redelijk zoute pizza's. Graag hoor ik van u of de Hawaii naar uw mening ook te zout was. U kunt ons een e-mail sturen naar info@oasegorredijk.nl.

Janneke de jong
30 september 2019

Prima en super snel

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ano
25 september 2019
M3
15 september 2019

Ong uur bezorgtijd. Bestellen via eigen site zelfde prijs als via thuisbezorgd. Vers fruit op tutti frutti speciaal is deels vers, deels blik.

Reactie van Oase

Goedendag, bedankt voor het plaatsten van een review. Het klopt dat op de pizza Tutti-frutti, ananas en perzik uit blik zit. Ik heb de beschrijving aangepast op onze bestelsite. Hopelijk heeft het goed gesmaakt. Graag tot ziens.

fam K.
2 september 2019

Pizza's nagenoeg koud olijven van pizza verwijderd, deze waren absoluut vies.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Oase

Goedendag, jammer om te horen dat u niet geheel tevreden bent. U woont nog net binnen ons bezorggebied. Helaas zijn de pizza's niet zo warm aangekomen als u van ons zou mogen verwachten. Daarvoor onze excuses. Jammer dat de extra bestelde olijven niet in de smaak vielen. Wij hebben echter geen andere klachten gehad over de smaak van onze olijven. Ook gebruiken wij al jaren dezelfde olijven van onze vaste horecaleverancier. Hopelijk krijgen we binnenkort een herkansing om het met u goed te maken. Met vriendelijke groet.

Anoniem
25 augustus 2019

Zoals gewoonlijk heerlijke pizza's!!! Warm en lekker vers

Bil
24 augustus 2019

Als altijd weer lekker gegeten, en supersnel bezorgd (half uur). Voortreffelijk!

Reactie van Oase

Goed om te horen!

Yvonne
29 juli 2019

De laatste keer dat we via de website van Oase twee pasta's bestelden, werd de bestelling pas een uur later dan de verwachte bezorgtijd afgeleverd. Na een half uur maar eens gebeld. Een gestresste medewerker aan de lijn die vertelde dat de bestelling bijna klaar was, daarna duurde het dus nog dik een half uur. Persoonlijk vind ik dat schandalig. Als het te druk is, zorg dan dat er via de mail een reële verwachtingstijd wordt geschetst. En als het onverhoopt door omstandigheden dan niet lukt, neem dan contact op. Bovendien was de pasta, eenmaal afgeleverd, ook nog eens allesbehalve warm. Slechte service.

Reactie van Oase

Goedemiddag, Sorry voor de slechte ervaring. Afgelopen donderdag was een abnormaal drukke dag. Vanwege de hittegolf hadden veel mensen geen zin om te koken en waren de andere pizzeria's gesloten. Wij hadden een drukte vergeleken met een zondag. Uiteraard was dit onverwacht, waardoor wij met veel minder personeel de bestellingen moesten verwerken. Er was geen tijd om iedere te late bestelling op de hoogte te stellen, waarvoor onze excuses. Onze koks hebben geprobeerd om bij een keukentemperatuur van 50+ graden iedere bestelling zo snel mogelijk en correct klaar te maken. Sorry dat dat bij u niet gelukt is. Hopelijk een herkansing binnenkort.

buitenkamp
29 juli 2019

bestel je extra kaas en salami op de pizza is er niets mee gebeurd.wel extra kosten er voor.ook wilde ik geen champions en zat er ook gewoon tussen.bezorging en tijd was wel goed geregeld.

Reactie van Oase

Goedemiddag, Excuses voor de fouten bij uw bestelling. Ik kan helaas uw e-mailadres niet zien in het systeem. Kunt u ons een e-mail sturen middels info@oasegorredijk.nl? Dan zorg ik voor een passende oplossing. Vriendelijke groet, Diana

Bil
25 juli 2019

Voortreffelijk eten, snel gebracht.